keskiviikko 7. joulukuuta 2016

Läksärit

Perjantaina käytiin vanhalla suomiporukalla syömässä, kun meidän neljäs jäsen tuli Suomesta meitä moikkaa. Juhlittiin siinä vähä mun synttäreitä ja muuten vaan hengailtiin, kun oltiin pitkästä aikaa yhessä.
       Lauantaina shoppailin aamupäivän nelosen kanssa, meillä oli tosi kivaa. Halusin meille kahenkeskistä aikaa ennen mun lähtöä ja toi meni just nappiin. Tein mun viimoset ostokset ennen laukkujen pakkaamista. Illasta sit kävin ostaa kakkuja, laittauduin ja menin tuohon aika lähellä olevaan baariin/pubiin juhlii mun synttäreitä ja läksäreitä kavereiden kanssa. Meitä oli yhteensä yheksän ja hauskaa oli. Sain lahjaks adidaksen pökät ja semmosia hikinauhoja. Pelailtiin biljardia ja pöytäjalista ja tanssittiin. Itkuksihan se meni loppuillasta kun niin monelle piti sanoo heipat yhtäaikaa..
        Maanantaina ja tiistaina olin vielä töissä. Maanantaina syötiin perheen kanssa mun läksiäispäivällinen. Oli tosi kiva kun kaikki kerto ilosia muistoja mun kanssa ja et mikä mussa on ollu hyvää. Mun joustavuus, enkun kielen parantuminen ja avoimuus mainittiin muun muassa. Sain lahjaks tolta perheeltä kehystetyn kuvan, missä ollaan kesällä hummereita pyydystämässä. Saan kuulema vielä myös rahaa! Oon ihan sanaton. Annoin niille seinäkalenterin, josta ne tykkäs kovasti. Sit lapsille printtasin selfiet kaikkien kanssa erikseen. EN EES ITKENY, vaikka juteltiin kaikkia koskettavia asioita ja vaikka mieli oli vähä haikee. Kotiinlähtö ilostuttaa nii suuresti et ei tässä itkut enää auta!
       Tänään meen vielä hiphop porukan kanssa illalliselle ja sit huomenna aamusta lentokentälle oottelee. Huhhuh olipahan vuosi, mutta mitään en vaihtais pois. Kirjotan vielä tänne yhen pidemmän tekstin ennen ku lopetan ja sitten alkaa uudet tuulet!
Perjantain ravintolassa sain itelle tommosen synttärisankari-kyltin ja työntekijät laulo.

Lauantain porukka

Maanantain perhepäivällisellä lapset ol leiponu mulle kakun

Kävin vielä yks ilta kaverin kanssa kattelee maisemia

Valmiina hiphop-dinnerille! 
Terkuin Tuikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti