maanantai 31. tammikuuta 2022

Tammikuun kuulumiset

Tää kuukaus meni kyl vauhdilla, kun on ollu tekemistä sen verran. Gradu on edennyt ihan hyvää vauhtia eteenpäin ja työtki oon saanu hoidettua. Musta on alkanu jopa tuntua siltä, että noi työt on itseasiassa vaan hyvä juttu tän gradun kaa mun luonteella, koska jos ois liikaa aikaa, en sais mitään tehtyä. Nyt ku pitää järjestellä ja aikatauluttaa joka päivä töiden, opiskelun ja treenien suhteen, oon paljon tehokkaampi. 

Oon kuitenki ehtiny myös vähän irrottautua muihinkin hommiin ja onkin ollu kiva, kun on tehny kunnolla hommia, on niin sanotusti ansainnu sit myös vähän vapaata kaikesta tekemisestä. Kävin toissa viikonloppuna Laihialla moikkaa mun vanhoja au pair kavereita, kun meistä yks tuli vihdoin käymään Suomessa. Hän on asunu nyt muutaman vuoden Australiassa ja koronan takia ei oo päässy pois maasta kun vasta nyt. Kiva, et saatiin pitkästä aikaa KOKO porukka (4) koolle ja vietettiin melko rento viikonloppu.

Käytiin päiväreissu myös Vaasassa Laihialta.

Välillä onneks ehtii myös vilaukselta
nähdä mun pienintä tätitettävää.

Mun entinen kämppis Alkio-opisto
ajoilta kävi myös meillä kylässä
koiransa Pacin kanssa.

Viime lauantaina ehdin pyörähtää perunahallin
avajaisissa. Siellä oli bändi ja kaikki!

Lähettiin ajoissa kuitenki pois, että seuraa
päivä ei menny vaan nukkuessa.

Nyt pidempi sijaisuus on opettanu, miten
on hyvä myös vähän suunnitella tunteja
etukäteen. Tähän asti oon ollu tosi tyytyväinen
mun oppilaisiin, työkavereihin ja koko työhön.

Nyt lähen treeneihin, BAI!

Terkuin Tuikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti