maanantai 17. lokakuuta 2016

Neljän päivän vapaat

Pääsin keskiviikkona neljän aikaan vapaaks ja sit seuraava työpäivä olikin vasta maanantaina. Mun entinen kämppis tuli tänne vierailulle ja käytin pari vapaapäivää siihen plus sit mun viikonloppuvapaan. Oli huippua ku sen paras kaveri on myös täällä au pairina ja me tunnetaan myös sen kanssa, joten oltiin kokoajan kolmestaan. Ekat yöt oltiin Orindassa Kian luona ja aina ku sillä oli töitä, mä pidin meidän vierailijalle seuraa. Käytiin mm. shoppailee, syömässä ja hieronnassa. En ollu ennen käynykkää tommosessa oikeessa hieronnassa ni oli tosi siistiä ja se olo sen jälkeen!!! 
       Perjantaina shoppailtii lisää ja tultii aikaseen meille laittautuu iltaa varten. Kialla oli iltavuoro joten se pääs vasta töiden jälkeen kaupunkiin. Sovittiin et nähdään yhellä yökerholla, jonne saatiin muute VIP-kortit, koska meillä oli teeman mukaset asut ja hyvä meno :D
      Lauantaina heräilyn ja aamupalan jälkeen mentiin Golden Gatelle kävelee ja otettiin siitä bussi keskustaan. Käytiin lounaalla ja ostoksilla ja sit illalla lähettiin taas ulos. Sunnuntaina lähettiin autolla yhelle keinulle, jossa olin aikasemmin jo käyny. Käytiin myös Sausalitossa syömässä ja muuten vaa kiertelemässä ja sit kuvailee siltaa tosta yheltä vuorelta. 
     Oli tosi kivaa tommosella suomiporukalla ja aika meni ihan liian nopeesti. Tänään oli onneks helppo päivä töissä niin ei tullu liian karua arkeenpaluuta. Nyt sit seuraava juttu mitä ootan ja oon oikeestaan oottanu koko vuoden on Halloween. En vaan malta päästä pukee mun asua!
Orinda

Toogat

Lauantaikävelyllä

Lauantai-ilta

Sunnuntain kuvailut
Terkuin Tuikku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti