tiistai 11. elokuuta 2015

iPad air 2

Olin pitkään miettiny, että ostanko iPadin vai otanko vanhan kannettavan mukaan reissuun. Giganttiin tuli tämä air 2 tarjoukseen, enkä voinu sit enää jahkailla ja lähinkii heti ostoksille. Ei oo vielä hetkeekään kaduttanu, koska rupesin miettimään tämän hyviä puolia nimenomaan matkalle lähtiessä. 
       Ensinnäki tämä on paljon kätevämpi, kun tuo iso kannettava. Kehtaan siis ottaa tämän lentokoneeseen ja kattoo esim leffoja ajan kuluksi. Myös matkalaukkuun saa sit enemmän tavaraa, kun siellä ei oo isoa läppärilaukkua viemässä tilaa. Sitten, jos lähen siellä jonnekin viikonloppulomalle, ei tarvii miettiä et otanko läppärin mukaan vai en, kun tää on niin helppo sujauttaa vaan kassiin. Plus sitten kun mulla ennestään oli iPhone, niin sain kaikki omat tiedot ja jutut tosi kätevästi tähän. Viimesin ja ehkä paras asia on kuitenki se, että voin kirjottaa tänne blogiin sit aina ku huvittaa (puhelimella se ois aika työlästä). 
       Ainii ja Chicagon perhe ottaa toisen au pairin. Ne pelkäs sitä, kun tulen maaseudulta, että en osais ajaa niin suuressa kaupungissa. Musta tuntu myös, että niillä oli samanlainen fiilis minusta ku mulla niistä, että ei kunnolla synkkaa ja että en siihen perheeseen kunnolla sopis. Musta on tosi hyvä, että ne sano mulle että ottaavat toisen, ettei mun tarvinnu keksiä mitään "tekosyytä" siihen. Nyt vaan odotellaan malttamattomana seuraavaa perhettä :)

Terkuin Tuikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti