sunnuntai 27. joulukuuta 2015

ROSS, dress for less

Koska olin kuullu, ertä täältä tullaan aina vähintään kolmen ison laukun kanssa pois, pakkasin Suomessa mahdollisimman vähä laukkuun. Pakkasin vaan sellasia juttuja, joita oisin valmis hädänhetkellä(kun kaikki laukut on täysiä) jättämään tänne. Mulla ei siis ollu alkupäivinä mitään mitä tarvisin, joten se entinen au pair vei mut heti ekoina päivinä kauppaan nimeltä Ross. Hän kerto, et sieltä saa kaikki mitä tarvii ja sen kyllä huomasin. Se ei oo mikään hienojen ihmisten kauppa, mutta mulle ei tarviikkaan olla. Siellä on kaikki niin halpaa, että tulee ihan sokeeks välillä ja ottaa koriin kaikkee ihan turhaa. Ekalla kerralla mulla meni sinne noin 150€ ja toisella noin 120€. Kolmatta kertaa en oo uskaltanu käydä, kun ootan ja mietin, että mitä oikeesti tarviin ja yritän sit uudestaan vähä pienemmällä budjetilla. Kalliiks tulee, jos joka kerta rahaa menee toistasataa.
Tähän mennessä oon ostellu tällasia juttuja:

Rakastuin tähän sänkypeittoon heti. Onneks hm makso sen mulle takas.
KELTANEN MATKALAUKKU! Pakko oli saada Hawaiille tämä. Sitäpaitsi laukku millä tulin ois ollu liian iso niin lyhyelle reissulle.
Mulla ei ollu ollenkaa käsilaukkua täällä ja ekoina päivinä tungin kaiken taskuihin, joten pakko oli ostaa joku!

En kommentoi. Turhuus 10000+

 
Halpa ja nätin värinen treenipaita. Yritän käydä lenkillä täällä, joten ihan järkevä ostos. 


Kynsilakkoja ja aurinkolasit oli pakko saada. Noin 6€ oli noi 7 lakkaa (y)
Näiden lisäks oon ostanu hajuvettä, suklaata, vyön, villapaitoja, pinnejä, normipaidan, legginssit, kollarit, flip flopit, normi kengät, urheiluvaatteita ja  vaikka mitä muita arkijuttuja. 

Terkuin Tuikku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti