torstai 8. syyskuuta 2016

Uus arki

Nyt arki on palautunu taas normaaliks kesän jälkeen, kun kaikki lapset on palannu kouluihin ja eskareihin. Ykkönenki alotti nyt siis eskarin ja on viihtyny siellä tosi hyvin. Oli se ekana päivänä itkeny äitiä vähän, mutta sehän on ihan normaalia. Aamut oon molempien kanssa ja sit yleensä joku kuskaa ykkösen eskariin ja mä jään kakkosen kanssa kotiin. Yleensä sit heräilyn ja aamupalojen jälkeen lähetään kuitenki jonnekki, koska kotona on liian tylsää ja virtaa riittää. Tällä viikolla ollaan aamusin käyty kirjastossa, ruokakaupassa ja tänään mentiin myös semmoseen uuteen sisäleikkipaikkaan, joka on ihan tossa lähellä! Se oli yhtä lasta lukuunottamatta ihan tyhjä, joten määki tänään vähä villiinnyin ja leikin siellä liukumäissä ja kiipeilytelineissä, tietysti omistajan luvan kanssa. Hauska oli käydä kysymässä, että saisinko minäki leikkiä :D
      Tää on ihan kiva tälleen, et suurimmaks osaks mulla on aina vaan yks lapsi. Iltapäivät on sit vähä erilaisia ja en aina tiiä kenet otan ja ketä en. Eilen esim olin vaan iltapäivän ykkösen kanssa. Mentiin puistoon meidän kavereiden kanssa ja sit sen jälkeen oli uimatunti. Haluttiin mennä vielä bussilla ni voin kertoo, että joku oli vähä väsyny uinnin jälkeen, mutta hyvin silti meni. Näiden isoäiti oli täällä kakkosen kanssa oottamassa. Lapset on nyt tosi kiukkusia aina iltasin, kun eivät varmaa oo vielä tottuneet tähän uuteen rytmiin kunnolla. Saampahan ne laittaa aina aikasin nukkumaan. 
      Tällä viikolla on melko rankka viikko, mutta loman jälkeen jaksaa kyllä hyvin. Tänään oon vaan puol viiteen asti töissä (kirjottelen tätä kun ykkönen nukkuu ja kakkonen koulussa) ja sit illasta meen n40min ajomatkan päähän pelaa lentopalloo pariks tunniks, HUIPPUA pitkästä aikaa! Huomenna sit oon 11.30-7. Ajateltii pitää pizzailta yhen toisen au pairin ja sen hoidettavien kanssa, kun sen yks lapsi on kakkosen paras kaveri ja ne ei enää nää niin usein toisiaan. Lauantaina oon sit 8.30-6, koska meidän farmilla on kakkosen kavereille joku leikkipäivä. Mun tehtäviin kuuluu kuskata ykköstä päikkäreille. 
Sunnuntaina oli mun eka työpäivä loman jälkeen na se näytti tältä. 

Siivottiin nelosen huone maanantaina, kun olin synttärilahjaks luvannu auttaa sitä siinä. Tuli tosi siisti. Kolme tuntia meni! 

Ykkönen on jo niin iso! Se puhuu tosi paljo esim love you, miss you, like your shirt haha:D

Tämän päivän hulluttelut kakkosen kanssa :)
Terkuin Tuikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti