lauantai 17. syyskuuta 2016

Viikonloppukurssi

Viikonloppukurssi puolessa välissä. Kuhan huominen on ohi niin sit ei tarvi mun enää koulussa käydäkkään, eli kaikki kuus krediittiä ois kasassa, WOHOO! Halusin nää vaan nopeesti alta pois ja tää keino oli helpoin. Jouduin kylläki maksaa vähä omistakin rahoista ihan oma vika kylläkin. Hostien osuus kursseista on 500$ ja nää kurssit ois saanu 500$ yhteishintaan, JOS ne ois maksanu yhtä aikaa. Minäpä en sitä tajunnu, joten jouduin maksaa jotain 150$ ylimäärästä, kun tilasin kurssit erikseen. Noo enää ei auta voivotella, mut mieleen väkisin juolahtaa, mitä kaikkee tollakin rahalla ois saanu ostettua, esimerkiks VAATTEITA<3
      Eilen eli perjantaina tunnit alko vasta kolmelta. Tänne tuli ihmisiä muualtakin osavaltioista niin sen takia myöhäsempi alotus. Kerkesin ennen tätä käydä naapurin mukana sen kampaajalla ja sit käytiin myös yhessä käsityökaupassa. Lähin sit kahelta matkustaa koululle bussilla. Oisin saanu ottaa autonki mut parkkeeraaminen tän koulun alueella on turistien takia niin vaikeeta, että bussi oli parempi vaihtoehto.
      Ekana oli semmonen tutustumispeli ja sit kuunneltiin ohjeita ja sit pidettiin kotona tehdyt esitelmät meidän elämän tavotteista. Se meni kaikilla ihan hyvin, jopa mulla, vaikka oon aina pelänny enkuks puhua ja seistä kaikkien edessä. Siitäkin pelosta on näköjää päästy.
     Saatiin koululla ruokaa ja sit sattuki vähä hassu tilanne ku 11 tyttöö jäi hissiin jumiin. Yks niistä oli mun suomikaveri ja se laittoki sit mulle viestiä, että voisinko ilmottaa vielä henkilökunnalle ne siis sai hälytettyä hissistä käsin korjaajan tms. Minä sit hädissään lähen kertomaan tuonne että siellä on tyttöjä hississä jumissa. Jollaki oli ahtaanpaikan kammo ja jotkut kuulema itki, mut pääs ne noin 25lin jälkee pois sieltä.
   Loppuillasta kaikki oli aika väsyneitä, eikä kukaan jaksanu oikeen keskittyä. Päästiin pois vasta puol kympiltä ja mää olin sit kotona vasta puol 11. Nopee suihku ja nukkumaan!
     Tänä aamuna herätys puol kasi ja nopee laittaituminen ja takas kurssille. Tällä kertaa alotettiin yhessä puistossa vapaaehtoistyöllä. Haravoitiin ja siivottiin tien pieluksia reilu tunti. Oli tosi lämmin päivä kerranki! Tuli aamuks kyllä tosi hyvä reeni siinä lapion kanssa heiluessa. Uuteen aktiivisuusmittariinki tuli kerralla puolet täyteen päivän aktiivisuudesta, vaikka oli vasta aamu.
      Seuraavaks mentiin Doloresparkkiin lounaalle ja siitä tutustumaan Missioniin ja Castroon, jotka olin kyllä aikasemmin jo nähny. Noihin meni joku neljä tuntia yhteensä ja oltii sit takas koululla, syötiin ja alettiin kattoo leffaa, JONKA OLIN JUST KATTONU KOLME PÄIVÄÄ SITTEN MUN NAAPURIN KANSSA!!! Siis miten sattuki, mut ainaki sit on helppo tehä läksy siitä leffasta, kun on kahteen kertaan sen nähny haha. Kirjotan tätä kylläkin tän leffan aikana, kun muuten en varmaan ennätä, ei haittaa vaikka joku kohta jää näkemättä.
   Tänään päästään jo kasilta ja sit oonki varmaa ysin jälkee kotona ja taas suihkun kautta nukkumaan, että jaksaa vielä huomenna 9-5. Nää päivät on kyllä tosi pitkiä, mut kyllä tää on ihan mukavaa vaihtelua töille =)
Perjantaina valmiina kouluun

Lauantai alko näissä merkeissä. Huomatkaa mun upea lapiointiasu!

San Franciscon naistentalon seinä on vähä siistimpi ku Iisalmessa :D 

Lauantain kiertelyt Missionissa 

Lounaan jälkeen ruokalepo Doloresparkissa 

Castro 

Terkuin Tuikku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti