tiistai 29. marraskuuta 2016

Kiitospäivä, Black Friday ja synttärit

Olin kiitospäivänä vapaalla. Oltiin kuitenki sovittu, että meen sinne isovanhempien luo syömään koko perheen kanssa. Päivä meni nopeesti, kun uus suomikamu oli meillä yötä ja mentii heti aamulla lenkille. Käveltiin Golden Gaten toiseen päähän ja takas kotiin. Matkaa kerty joku 14km, mutta aika meni tosi nopsaa jutellessa. Kotona vaan nopee suihku ja juhlakamat päälle ja sit olin vähä aikaa sen kaverin luona, ku heitin sen muutenki kotiin ja sit lähin ajelee illalliselle.
       Isovanhempien luona ei ollu muita kun me ja sit hmn veli. Mun ei tarvinnu tehä töitä, koska olin tosiaa vapaalla, mut silti tuntu, että tekis mieli auttaa jotenki, mutta en pystyny. Lapset halus vaan isin ja äitin ja isovanhemmatkaan ei tarvinnu apua keittiössä. Tyydyin sitten vaan kiertelee taloa ja juttelee vähä väliä jonku kanssa kellä oli aikaa.
      Ruoka oli tosi hyvää. Meillä oli uunissa paistettuja porkkanoita, perunamuusia, kermaperunoiden näköstä juttua ilman kermaa, ruusukaaleja ja tietysti kalkkunaa ja kastiketta. Jälkkäreitäkin oli kolmee erilaista, mutta onneks söin niin paljo, ettei tehny mieli ees kattookkaan jälkiruokiin päin.
       Perjantaina mentiin Black Friday shoppailuille mun aamuvuoron jälkeen. Sit myöhemmin tehtiin piparkakkutaikina pikkujouluja varten. Siivottiin myös tyttöjen kanssa keittiö ja olkkari tosi siistiks. Lauantaina oli pikkujoulut suomityttöjen kanssa ja sunnuntaina taas vähän shoppailua.
    Tänään oli mun synttärit. Hm yritti antaa sen mulle vapaaks, mutta kun hd on työreissulla, se ei pystyny. Ei se mua haitannu kun vaan neljä tuntia oli muutenki ja nää viimeset päivät voisin seistä vaikka päällään. Illalla syötiin yhessä illallinen koko perheen kanssa ja näiden mummokin tuli. Sain lahjaks rahaa, värikyniä, päiväkirjan, rasvoja ja meikkipussukan. Juteltiin siinä myös mun kotiinlähdöstä niin sain myöhemmin illalla innon alkaa laittaa mun tavaroita järjestykseen ja heittämään turhaa pois. Tällä hetkellä jo neljä muovikassillista lähössä hyväntekeväisyyteen, mutta siltikään en saa mahtumaan mun kamoja mun tän hetkisiin matkalaukkuihin. En raaskis heittää liikaa pois, kun käytän vielä kaikkia nuita vaatteita...
    Kävin jo eilen sulkemassa täällä mun säästötilin ja semmosen vähä niiku plussatilin yhteen kauppaan. Tuliaiset on siis jo ostettu ja joululahjojakin vähä, mutta vielä pitäis keksiä jotain mun hiphop opettajalle ja saada aikaseks teetättää tälle perheelle läksiäislahja. Pankkitilin sulen vasta ens viikolla ja kirjastokortin kans. Kyllä tämä tästä päivä kerrallaan. Ens viikolla oonki jo suomessa!!!
Torstain aamulenkki

Nelosen kanssa kiitospäivänä


Perheen tytöt 


Black Fridayn shoppailut, porukkaa riitti, mutta tarjoukset ei ollukkaa nii kummosia, mitä oletin. 

Piparkakkutaikinaa, riisipuuroo ja karjalanpiirakoita. Suomipikkujoulut alkamassa! 

Sunnuntain shoppailut 

Rumin mitä oon ikinä nähny :D 

Sain keltaset ilmapallot mun synttäreille 

Ykkönen kysy aamulla, kun sanoin että mulla on synttärit että "justko nyt" ja että voiko hän kans tulla mun juhliin. Raukka luuli, että se saa kakkua siellä. Syötiin vaan banaanileipää kakun sijaan :D 
Terkuin Tuikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti