tiistai 8. marraskuuta 2016

Vähän kuulumisia

Tänään tasan kuukaus jälellä täällä oloa JEE! Fiilikset on hyvät, mut työnteko on kokoajan uuvuttavampaa ku jotenki oottaa vaan Suomeen pääsyä. Pitäs vaa osata nauttia näistä viime hetkistä, ku vaikka nyt välillä menee hermo, tietää et jossain vaiheessa nuita lapsia tulee jollain tavalla ikävä. Oon saanu kaikki tuliaiset jo ostettua, mut laukut aion esipakata vasta kuun vaihteessa ni tiiän sit minkä kokosen matkalaukun tarviin vielä lisäks, kaks isoo mulla siis jo on.
     Arki pyörii vielä ihan normaalisti ja kiva kun mun hm antaa mun vapaat nyt tässä kuussa aina viikonlopuille niin saan olla kavereiden kanssa. Sain tietää etukäteen melkein kaikki mun vapaapäivät ni kiva suunnitella loppu reissailut. Aion ainaki kiitospäivän aikaan tehä roadtripin rannikkoo pitkin alaspäin lämpimään, ihan vaan aurinkoo ottamaan :D Oon kyllä jo ruskee, mutta pitää ladata akut Suomen talvee varten ennen lähtöä.
    Kävin viime sunnuntaina ajaa karttinkia mun kaverin synttäreillä. Oli ihan huippua ja olin tytöistä nopein, ONNEKS. Oon liian kilpailuhenkinen tämmösissä jutuissa. Meitä oli yhteensä kymmenen, kaks poikaa ja loput tyttöjä!
    Seuraava juttu mitä sit ootan on ens perjantai, kun meen Kialle ja lähetään ulos. Jännä, kun ei oo tässä välissä enää sellasia isompia juttuja mitä oottaa niiku esim ku poikaystävä ja äiti ja kaveri kävi täällä. Pitää keksiä nyt tällasia pienempiä etappeja, ettei aika käy liian pitkäksi. Ootan kyllä myös mun läksärisynttäribileitä täällä. Mennään kaikkien mun kavereiden kanssa keilaamaan ja sit pelaa biljardia, pöytäjalista ja tikkaa ja sit siitä jonnekki yökerhoon. Kaikille muuten tiedoksi, että en tosiaan käy ulkona täällä joka viikonloppu. Satun vaa aina kirjottaa, sillon ku on jotain erikoista ja mukavaa ollu ja ne nyt sattuu olee aina sillon ku oon ollu jossain ulkona:D muuten nämä postaukset ois töitä salia ja lenkkeilyä täynnä.
    Ainiin, tänään on iso päivä täällä, kun on vaalit. Puol tuntia sitten loppu äänestysaika. Mä en tietty saanu äänestää, mutta mun hostit kävi kylläkin. Yhteen himo Trumppi faniin oon törmänny mut liukenin paikalta ku jutut alko olla niin ihmeellisiä ja ne mielenosotusvideot mitä se näytti. Ihmiset ei halua kumpaakaan pressaks, mut äänestää vaan sen takia, ettei Trumpista ainakaa tuu se. Osa kyllä jättää äänestämättä sillä verukkeella et jos Hillary voittaa ja kusee hommansa niin ei voi ainakaan ihteesä syyttää, että on häntä äänestäny. Ihmeellinen periaate musta, mutta no, kaikki tyylillään.

Tässä vähän taas sekalaisia kuulumisia!

Terkuin Tuikku
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti