perjantai 29. lokakuuta 2021

Kotona käymässä

Niiku viime postauksessa mainitsin, olin nyt periaattees kolme viikkoo putkeen Kirkkonummella. Yhtenä viikonloppuna kävin vaan Kolilla pe-su mökkeilemässä yliopistokavereiden kanssa. Onneks sinne lähti pari tyttöö Helsingistä kyytiin niin kuuden tunnin ajomatka taittu paljo nopeemmin, ku yksin. Oli jopa ihan mukava ajella varsinki menomatka, ku viikonloppu ei painanu vielä päälle.

Kolin reissun lisäks oon lähinnä vaan opiskellu. Vähän oon joutunu käymään kaupoilla ostelemassa lämmintä vaatetta, koska syksy pääs yllättää. Pyysin myös äitiä lähettää mulle lämpimempiä takkeja postissa, kun ne pääs unohtuu. Ei kolme viikkoo sit ollu vielä kylmä ja ei käyny mielessäkään, että syyskelit tulee näinki pian. Paketissa tuli takkien lisäks myös urheiluvaatteita, koska jostain syystä muistin pakata vaan treenihousuja. Vaikka oisin toki voinu ostaa kaupasta jotain, posti oli halvempi ja järkevämpi tapa, koska treenivaatteita löytyy sen verran kotooki. 

Opiskelut on aikalailla aikataulussa tähän asti. Ihanaa kun tentit on vielä koronan vuoks etänä ja oon saanu pari nyt alta pois. Opetushallinnon kurssit vie nyt selvästi eniten aikaa. Niihin panostan vielä aika isosti marraskuun ajan ja sit joulukuussa painotan enemmän gradua, jolle sain vihdoin tällä viikolla muuten tiedoston tehtyä! 

Sillon tällön opiskelun lomassa oon käyny lenkkeilee ja pari kertaa padelia pelaamassa. Ostin muuten oman padelmailanki, ku alettiin käydä jo sen verran paljo. Kivempi ku on aina sama maila niin oppii pelaamaan just sillä. Vielä toivomus ois käydä Kirkkonummen uimahallissa, koska tykkään uimisesta tosi paljon. Ehkä seuraavalla kerralla sit! 

Lisäks on vietetty iltaa kavereiden luona. Yks ilta oli tortilloja Kirkkonummella, kun viis pariskuntaa kokoontu yhessä syömään. Nyt keskiviikkona puolestaa käytii Herttoniemessä syömässä mun kavereiden luona pihviä ja pelattiin myös Haaste-lautapeliä. Yks mainittavan arvonen asia on myös, kun käytiin pienellä porukalla Salossa JJ's BBQ:ssa, oli muuten HYVÄÄ!

Seuraavaks taas vähän kuvia kolmen viikon ajalta:

Käytiin kaverin kaa pelaa myös
sulista yks päivä. Hän oli ostanu
mulle ennakko synttärilahjan. Paidassa 
lukee "En pärjää sulkisessa tälle
mestarille" ja takana kyseisen
"mestarin" kuva. Huomaa myös
kirjotusvirhe, jonka hän oli illan
pikkutunneilla kehitelly.

Pari viikkoo sit lauantaina käytiin
mun kesän työkaverin ja hänen
vaimon kanssa iltaa viettää. Keilattiin,
pelattiin biljardia, syötiin hyvin ja
pelattiin myös aliasta. Oli kyl
tosi kiva ja tervetullut ilta
itsekullekki.

Tuikku tankilla.

Yks isompi projekti on ollu tää 
traktori, mikä on tarkotus myydä
tänään ja jännittää, paljonko tulee
voittoa. Välillä oon ollu apuna,
välillä oon vaan istunu vieressä
ja lukenu tenttiin.

Lenkkimaisemat on ollu ajoittain
aika hyviä. 

Kolme viikkoo on sisältäny paljon
myös kavereiden kanssa kahvittelua
ja juoruamista. Tässä esim. Omenassa
Espoossa.

Kaiken kiireen keskellä ei olla mun
Saksakaverin kanssa unohdettu
toisia vaan soitellaan videopuheluja
noin 1,5 viikon välein ja päivitetään
tilanne.

Tässä osa Kolin mökkiseurueesta. Oli kyl
unohtumaton viikonloppu taas kerran. 

Yks luokkakaveri oli järjestäny meille
vähän pidemmän tekemisen. Joku
varmasti kuullu Squid Gamesta ja me
päästiin pelaamaan mökkiversiota
kyseisestä pelistä. OLIPA HAUSKAA!

Välillä on myös kiva kattoo, jos joku
muu opiskelee. Päädyin yhen lenkin
päätteeks kyseisten neitien luo
pikavisiitille.

Yhen päivän agenda oli hakee bensaa
helikopteriin jostain tunnin ajomatkan
päästä. Ei kovin vakuuttava ollu tää
"bensa-asema".

Nyt oon tosiaan Sonkajärvellä. Tulin eilen suoraa Kirkkonummelta eka Iisalmeen kaveriwodille eli crossfittunnille testaamaan Iisalmen crossfitsalia. Siitä sit suoraan lentopalloon Sonkajärvelle ja sit kotiin. Ehdin eilen illalla jo siivota kaapit, kun uudet vaatteet ei meinannu mahtua niihin. Pois lähti iso Ikeansäkki vaatetta!

Nyt lähen lenkille ja huomenna on lasten halloweenbileet, jonne oon luputunu mennä pitää kasvomaalauspistettä. Jossain välissä pitää kans opiskella. 

Terkuin Tuikku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti