maanantai 7. maaliskuuta 2016

Hyviä ja huonoja uutisia

Tulin vaa pikasesti päivittelee tänne mun kuulumisia. Mulla on teille niin hyviä kun huonojakin uutisia. Ei nyt mitään vakavaa, mutta silti. Huonot uutiset eka!
    Ensinnäki mulla lohkes hammas tässä viikko sitten kun söin SALMIAKKIA ja nyt siihen koskee aina syönnin jälkeen ku ruoka jää jotenki sinne koloon hassusti. Aluks mietin, että en mee hammaslääkäriin, koska siihen ei sillon vielä sattunu. Tänään kuitenki piti varata aika, koska kipu vaan yltyy päivä päivältä. Varasin ajan samalle hampilääkärille, missä mun hm käy. Hintaa en vielä tarkalleen tiedä, mut jos oikein ymmärsin siinä puhelimessa niin vajaa pari sataa se tulee maksamaan. Mun vakuus ei korvaa mitään hammashoitoja, joten pitää maksaa ite. Ei sillä niin väliä, kuhan vaan saan tuon kivun pois. Mulla on aika huomenna 3.30 ja aijon sanoo niille, että laittaa vaan sen väliaikasen paikan, että voin korjauttaa suomessa sen sit kunnolla!
    Toinen huono uutinen on, että täällä sataa ja myrskyää nyt melkein joka päivä. Kauheen vaikee keksiä lapsille tekemistä, kun ei voi mennä ulos..Sateiden pitäs loppua ens viikolla ja siitä päästäänkii sit seuraavaan hyvään uutiseen!
    Mun poikaystävä tulee moikkaa mua tänne ens viikolla, joten sateiden ois parempi tosiaan loppua siihen mennessä. MULLA ON SIIS VIIKON LOMA HALLELUUJA!!! Se tulee äitinsä, pikkuveljesä ja enon vaimon kanssa. Kuulostipa hassulta, mutta niin muut on varannu hotellin keskustasta, mutta mun hosteille kävi, että poikaystävä nukkuu täällä. Kolmonen oliki kysyny sit hmltä et missä se Tuiren poikaystävä sit nukkuu ja kun hm oli vastannu, että Tuiren huoneessa niin kolmonen oli miettiny pitkään ja ollu silleen "AAAIVAN JOO NYT MÄ TAJUSIN" haha ihana :D Se oli pelänny, että se joutuu nukkumaan kakkosen huoneessa viikon niiku se yleensä tekee, jos tulee vieraita yökylään.
     Lisää hyviä uutisia: pari au pairia muuttaa mun naapuriin. Mun vasemmalla puolelle muuttaa au pair saksasta, se on sen perheen eka au pair. Meidän välissä on sit vaan yks talo ja meillä tulee olee sama takapiha. Ja sit oikeelle puolelle samalla periaatteella muuttaa mun samassa LCC ryhmässä oleva tyttö Kolumbiasta. Tunnetaan jo siis entuudestaan, mut ne vaan sattuu muuttamaan tuohon naapuriin. IHAN HUIPPUA ku sillä just on sit kaks vuotiaat kaksoset, joten voidaan hengailla niiden kanssa paljo kun ykkönen on saman ikänen.
     Sitten vielä yks hyvä ja huono uutinen yhtä aikaa. Viime viikonloppuna löysin itelle vaikka mitä, mutta rahaa kyllä meni niinku moni voi jo arvata.. Löysin vihdoin ihan täydelliset keltaset farkut, mitä oon ehtiny. Kaikki on ollu tähän mennessä liian lyhyitä lahkeista. Ostin myös vähä lisää Adidasta ja sit muutaman ihan perus jutun. Sit ehkä paras ostos ikinä oli polaroid kamera. Tai tilasin sen oikeestaan netistä. Mun yks kamu oli tilannu täällä samanlaisen ni siks sit uskalsin sen tilata. Ite kamera ja ne kuvapaperit oli 91€. Ostin jo niille kuville semmosen kansion täällä nii aijon tehä tästä vuodesta sellasen kuva-albumin itelle.
   
Uudet housut ja Tuulilta ostettu takki. Se ei enää käyttäny tätä!

Shoppailupäivänä löydettiin täältä metro. Kumpikaan ei tiedetty täällä olevan semmonen!

Kyllä tytöt mennee sekasin reilun kymmenen vuoden päästä! Ja kyllä, ykkösen paidassa lukee security :D

Terkuin Tuikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti