torstai 3. maaliskuuta 2016

Eläintarha

Käytiin eilen eläintarhassa ykkösen kanssa. Sinne meidän seuraks tuli yks toinen au pair kahen hostlapsesa kanssa. Mulle tuli tosi kotosa olo, kun löysin melkein kaikki mun perheenjäsenet sieltä. Varoitus:kuvia on tosi paljo, siks jätän tämän tekstin nyt tähän.
Matka alkakoon!

Tästä eläimestä en saanu livekuvaa, mutta tämä kuva toi selvästi mieleen mun toisiks vanhimman isoveljen

Tätäkään en nähny, mutta saanko esitellä vanhimman isoveljeni.

Tuommonen siellä juoksenteli vapaana

Näistä tuli jotenki mieleen mun nuorin isoveli. Pitkiä, laihoja ja ruoka kun ruoka kelpas.

Banaani kelpas 

Tykkäsin kovasti niiden turkista 

Lapsetkii tykkäs 

Tässä mun äiti, vahtimassa laumaansa

Ja lauma totteli

Eka kerta muute ku näin gorilloja

Maidonjuontihetki

Tässä mun mummu. Mummu on tilava, niinku joskus pienenä taisin sanoa :D 

Mun vanhin isoveli tuli toisenki kerran vastaan. 

Hampaiden pesu aika. 


Tää oli siisti nähä 




Mun toisiks vanhin isovelikin tuli uudestaan vastaan. Tää on itseasiassa parempi: molemmilla pitkä nenä niiku pinokkiolla. 

Lumileopardi 


Koala

PapuKAIJA

Lapsille oli kivat leikkipaikat 


Päivä meni nopeesti. Tuli kuitenki vähä surullinen olo, koska joutu kattoo ku luontoon kuuluvat eläimet oli vaan pienissä häkeissä. Tiiän että ne on tottunu siihen ja ne ei vois elää luonnossa, mutta silti. Me mentiin kahelta ja lähettiin neljältä sillon ku tarha sulettiin. Sää ei ollu mitrnkää kehuttava, joten saatiin olla melko rauhassa.

PS. Mun isiä muistuttavaa eläintä ei löytyny, koska se on niin omituinen tapaus, että ei taida löytyä koko maapallolta niin hullua eläintä. Voisin ehkä myydä sen jollekki eläintarhalle, tuntuu välillä että sinne se kuuluis. Sori dädi :D

Terkuin Tuikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti