sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Mun viikonloppu

Au paireilla, jotka tulee järjestön kautta, kuuluuu olla kuussa aina vähintään yks kokonainen vapaa viikonloppu (la-su). Mulla mun vapaa alko jo perjantaina, koska hm ilmotti, ettei tarvii mua sillon. Ihan ekana mentiin mun suomikamun kanssa Ikeaan ostoksille. Sinne oli joku reilu 20min ajomatka, mutta oli kyllä sen arvonen. Ikeassa olo tuntu niin kotosalta ja kaikki oli ihan samanlaista ku Suomessa. Ostin vessaan vähä piristystä, ku tähän mennessä se on näyttäny niin ankeelta harmaine lattiamattoineen ja pyyhkeineen. Uus vessan väri on tietty mikäs muu kun keltanen! Ostin myös Ikeasta Daim ja Marabou suklaata, koska suurin osa paikallisista nameista täällä on tosi huonoja, pakko oli ottaa välillä jotain varmasti hyvää. Sovittiin viime viikolla suomikamun kaa, et meillä on karkkipäivä aina vaan kerran viikossa, koska muuten tulee ahmittua. En voinu vastustaa, joten alotin mun karkkipäivän heti paluumatkalla. Menin ekan kerran tällä reissulla myös Bay-sillan yli, joka oikasee San Francisco-Oakland-välin. En ottanu kuvia, koska sää oli niin ruma. 
       Ikea reissun jälkeen taisin vaan kattoo leffaa ja ottaa päikkärit. Illalla sit mentiin kolmen muun suomitytön kanssa ulos syömään. Oli niin kiva olla isolla porukalla ja puhua vaan suomee, koska aina, jos ykskää puhuu eri kieltä jossaki porukassa ni kaikkien pitää puhua enkkua. Tän tapaamisen jälkeen tulin suoraa kotiin nukkumaan. 
      Lauantaina skypettelin aamulla ja sit jossai kahentoista aikaan lähettiin pelaa tennistä niille paremmille kentille, minä ja mun suomikamu ja yks brasilialainen. Pelattiin noin tunti ja sit mun pitiki jo lähtee salille, koska lupasin saksalaiselle olla siellä puol kahelta. Treenattiin tunti ja saunottiin hyvin treenin jälkeen. Ei saatu taaskaan jutella saunassa.. Olin kotona kolmen jälkeen ja koska muu perhe oli omenatilalla päätin tehä itelle perunamuussia ja pihvejä. Olin nii ilonen ku sain jotain normaalia ruokaa. Oltiin puhuttu brasilialaisen ja suomikamun kaa, että lähetään illalla vähän tanssimaan ja pitämään hauskaa, joten ruuan jälkeen laittauduin rauhassa. Seiskan aikaan mentiin brasilialaisen luo alottelee. Sen hostit on melkein joka viikonloppu poissa, joten siellä on hyvä olla rauhassa. Lähettiin kaupungille puol kympin aikaan. Oli ihan hauskaa, mutta mä oon ollu nyt tällä viikolla vähän kipee(nuhanen ja kurkkukipu) ja oli muutenki väsy ku olin urheillu nii paljo ja en nukkunu päikkäreitä, joten tulin takas kotiin jo kaheltatoista. Olin aamulla tosi tyytyväinen tähän valintaan, ku heräsin ysiltä ja oli koko sunnuntai aikaa touhuta. Ei menny päivä hukkaan! 
       Sunnuntaiaamuna taas skypettelin tapani mukaan ja sit lähin neljän muun au pairin kaa semmoselle kuuluisalle hippikadulle. Olin nii onnellinen ku menin autolla ja löysin ilmasen parkin ja osasin jopa parkkeerata siihen. Se oli semmonen taskuparkki tosi jyrkässä ylämäessä. Onneks Volvossa on peruutustutka. Täällä on siis tosi vaikee löytää parkkia ikinä mistään, varsinkaa tommosilta suosituilta alueilta. Bussi on niin monesti helpompi. Hippikatu oli ihan kiva, ku käveltii vaa ja käytiin syömässä ja ihan vaa oltiin. Ostin kahet korvikset ja paljo marjoja. Tän jälkee tulin kotiin, otin päikkärit ja kävin suomikamun kaa kattoo auringonlaskun Ocean beachilla. Oli kyllä hieno! Sit vaa mentiin sen luo syömään ja kattoo leffaa. Olin takas kotona puol kympiltä ja nyt täällä väserrän teille tämmöstä blogia. 
Ei menny montaa sekuntia tän syömiseen<3

Vessaan vähä väriä: uus kynttilä, käsipyyhe ja matto.

Lauantain luukki 

 
 Uudet korvikset

 Näin valosaa oli ku mentiin

 Ja näin pimee tuli vaan puolessa tunnissa 

 Oli nättiä!

 Tosi hyvä oli pelata nyt näillä paremmilla kentillä, kenttiä on neljä tossa peräkkäin ja vaikka oli hyvä sää, ei näkyny ketää muita pelaajia.
Terkuin Tuikku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti