torstai 4. helmikuuta 2016

Mitä minulle kuuluu

Viikot menee tosi nopeesti. Nyt varsinki ku oottaa jotaki ni tulee semmosia välietappeja tämän arjen keskelle. Eka etappi on maaliskuussa, kun ensimmäinen satsi porukkaa(4 henkilöä) tulee moikkaa mua 14. päivä. Seuraava on sit toukokuun alussa kun toinen satsi(2) tulee kattoo mua. Nyt ku on jo helmikuu, voi sanoo, et se eka porukka tulee jo ENS KUUSSA, huippua!! 
      Mulla menee täällä edelleen tosi hyvin. Joka päivä opin jotain uutta ja se on musta kivaa. Tykkään mun host perheestä kovasti, äskenki saatiin jutella rauhassa, kun lapset oli nukkumassa ja niiden ainut asia minulle oli, että paistinpannuja ei saa laittaa pesukoneeseen. Selitin hädissään, että en se minä ollu vaan se lastenhoitaja, joka käy torstaisin. Kerroin vielä, että Suomessa mulla on isän luona samanlaiset pannut ja on menny kyllä perille, että ne pestään käsin! No mut pointti oli kuitenki se, että kaikki ookoo puolin ja toisin. 
     Liikun täällä tosi paljo ja se on varmasti yks syy siihen, että mieli pysyy virkeenä. Tällä viikolla esim maanantaina pelasin aamulla tennistä ja illalla menin salille, tiistaina illasta oli hiphop ja keskiviikkona käytiin myös semmosella ryhmäliikuntatunnilla, joka oli tosi tehokas. Torstain pidin lepopäivänä ja karkkipäivänä samaan aikaan. Huomaa kyllä, et jos syö hirveesti sokeria ja ei liiku niin on ihan erilainen olo ja väsy kokoajan. Päiväunet otan joka päivä ennen töitä. Jos työt alkaa vaikka puol kaks laitan herätyksen 1.25. Nukun yleensä sen 25min, ettei tuu yliannostusta ja väsytä vaan enemmän. Mulla on onneks tosi hyvät päiväunilahjat, koska nukahan oikeestaa aina heti vaan ku laitan herätyksen ja silmät kii. Siks omituinen sanavalinta, koska öisin en nuku läheskää yhtä hyvin ku päivisin, koska heräilen pienimpiinki ääniin ja joudunkin käyttää korvatulppia melkein joka yö. 
     Kavereita oon saanu pikkuhiljaa lisää. Yks tyttö täällä on Saksasta ja sen kaa oon hengannu kerran ja oli ihan huippua jo ihan vaan sen takia, et se on mua neljä senttiä pidempi :D oli se siis muutenki mukava, mutta kaikki jotka on nähny mut tietää, että en oo yleensä se porukan lyhyin, mutta kerranki noin päin! Tänään vaan, vaikka mulla on jo paljo kavereita, jouduin menee keskustaan yksin, koska kaikki kaverit oli töissä tai koulussa..oli toisaalta ihan kiva shoppailla ja kierrellä itekseen ni sai mennä minne huvittaa ja olla vaan ihan hiljaa. 
      H&M:llä oli kaikki -30% niin päätin käydä siellä. Oon pitkään ehtiny hyviä farkkuja ja nyt ne löysin! Sain vieläpä tällä viikolla, tulevan nimipäivän johdosta 50€ farkkurahaa salaiselta ihailijalta, niin ei kaduttanu yhtään ostaa niitä. Oikee hinta oli 50$, mutta koska kaikki oli -30% jäi hintaa vaan 35$ eli noin 31€. Ostin myös college paidan ja housut, sateenvarjon, koruja, poolopaidan, hiusdonitsin ja hameen. Nyt voin olla taas vähä aikaa ilonen kun on uusia vaatteita ja juttuja. 
     Kerron vähä myös säästä, suomalainen ku oon. Täällä on alkanu lämmetä pikkuhiljaa ja oon ehkä vähä jo ruskettunu, koska käydään pelaa tennistä aina aurinkoisina päivinä ja sillon tarkenee pelkällä topilla. Alussa kun tulin, tuntu tosi kylmiltä ja aina piti olla takki päällä. Nyt alkaa tareta päivisin ilman takkia, mut illat on edellee viileitä. Ens maanantaille näyttää jo +19, pakko päästä ulos sillon! Viikolla sataa yleensä parina päivänä ja vaan pari kertaa täällä on ollu semmonen kunnon rankkasade, yleensä se on vaan sellasta tihkua. Välillä jos tuulee, on kylmä, koska ollaan nii lähellä merta. Nyt kun sain tossa paketissa ton mun sade/tuulitakin, ei mulla oo hätää. 
Shoppailupäivä

Kotia kohti, väsynyt mutta onnellinen

Löydettiin täältä kauppa, missä myydään ihan suomalaisen näkösiä karkkeja 

On lämmintä!
Ps. Uusista farkuista ei oo vielä kuvaa..

Terkuin Tuikku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti