keskiviikko 10. elokuuta 2016

Rockywold-Deephaven Camps, päivä 4

Tänään en tienny mun aikatauluja oikee kunnolla ku vasta lounaan jälkeen. Olin sit lopulta vapaa koko päivän viiteen asti. Aamun vaa makoilin ja pelasin vähä aikaa kolmosen kaa pingistä. Lounaan jälkeen otin päikkärit ja menin tunniksi uimaan. Oli vähä sellanen löhöilypäivä ku sateen takia lentopallokin oli peruttu, ärsytti hulluna! Uinnin jälkeen laittaiduin illalliselle. 
    Alotin siis viideltä vaihtamalla vuoroo hdn kanssa lasten leikkihuoneessa. Ykkönen oli siellä, kun kakkonen oli kattoo leffaa nelosen ja isovanhempien kanssa. Kuudelta otin pienemmät lapset syömään ja hostit kävi siinä auttamassa. Suoraan sanottuna se vaan häirihti, koska lapset alko heti vinkua jäätelöö ja herkkuja niiltä, kun multa eivät saa :D 
     Illallisen jälkeen mentii nelosen, isovanhempien ja pienien kaa kuuntelee livebändiä. Lapset tykkää tanssia hulluna aina tommosissa paikoissa ni hyvin lähti loputki energiat niistä. Sain sit laitettuu ne suoraan nukkuu ku tultii takas mökille joskus puol ysi. Tänää ne sai valvoo harvinaisen pitkää, ku kakkonenki oli ottanu jopa tunnin päikkärit. Se ei siis oo nukkunu päikkäreitä enää pitkiin aikoihin. 
     Sain mun loppuviikon aikataulut: huomenna 9-5 ja pe 9-7. Pitkiä päiviä tiedossa. Sit vielä lauantai menee koko päivä kotiinpaluuseen ja sunnuntain pitäis olla vapaa. Huomenna ei onneks sada ni voitas mennä lasten kaa vaikka uimaan. 
      Nyt ootan hosteja jostai illanvietosta. Niide pitäs olla takas viim. puol 10 ja nyt se on 21.08. Meen sen jälkeen sen mun yhen kaverin ja niiden muiden kaa pelaa jotain pelejä tonne vähän matkan päähän. Kiva aina ku se pyytää mut kans, vaikka en oo ees työntekijä täällä niiku ne muut. Selitin niille, että toisaalta mäki oon täällä töissä et ei tää oo mun loma. Ne tajus vasta tänään kun näkivät että vahtasin lapsia ku ne tanssi, ettei jää kenenkää jalkoihin. 
Ykkönen rakastaa mun kaulakoruja

Tossa siis lukee, että tyontekijöiden pitää pestä kädet. Varmaan eivät pesis ilman tuota kylttiä! Niin amerikkalaista

Lapsilla meno päällä. Tultiin tosi aikasin niin ei näy kuvassa, miten sali lopulta täytty. 

Täällä me nelosen kanssa nukutaan! 
Terkuin Tuikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti